Wyszukiwanie zaawansowane
» F.A.Q

F.A.Q

F.A.Q - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Czy należy założyć konto w sklepie, aby złożyć zamówienie ?
 
 Zamówienie można złożyć bez potrzeby zakładania konta. Wkładamy produkt do koszyka przechodzimy do etapu "Dane do Wysyłki" wypełniamy je i wybieramy formę płatności. Zachęcamy jednak do założenia konta w sklepie, które umożliwia zapisywanie historii zakupów Klienta.

2. Jaki jest czas oczekiwania na zamówiony produkt ? 

  Zamówienia są realizowane do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności  (w przypadku wysyłki pobraniowej, czas wysyłki nie ulega zmianie)

  Doręczenie paczki odbywa się na następny dzień od daty otrzymania powiadomienia o wysyłce. Czasami czas doręczenia zostanie wydłużony do 48 h.

3. Ile mam czasu po złożeniu zamówienia na dokonanie wpłaty ? 

  Wpłatę za zamówiony towar należy dokonać do 3 dni roboczy, brak wpłaty powoduje anulowanie zamówienia.

4. Czy wysyłacie paczki za granicę ? 
   
  Realizujemy zamówienia na terenie UE jak i poza UE, za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz Poczty Polskiej.

5. Czy wystawiamy faktury za zakupiony towar ? 

  Wystawiamy faktury na firmę. Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę, prosimy przy składaniu zamówienia podać dane do faktury.

6. Jak mierzone są ubrania ? 

  Wymiary podane w tabelach mierzone są na płasko (bez rozciągania). Każdy producent posiada własną rozmiarówkę dlatego należy sugerować się tabelą rozmiarów podaną przy opisie przedmiotu. 

7. Czy jest możliwość umówienia się z kurierem na określoną godzinę odbioru paczki ? 

   W dniu dostarczenia przesyłki otrzymacie Państwo SMS z numerem telefonu do kuriera który będzie dostarczał paczkę, dzięki czemu mają Państwo możliwość uzgodnienia z kurierem dogodnej dla siebie godziny oraz dnia odbiory przesyłki.

8. Podczas zakupów w Waszym sklepie można otrzymać zniżkę, rabat lub inny bonus ? 

   Nasz sklep cyklicznie organizuje dni darmowej dostawy. Wszystkie promocje i rabaty znajdują się w sekcji Promocje. Aby być na bieżąco z wszystkimi promocjami, nowościami i ofertami specjalnymi polecamy zapisać się do naszego newslettera bądź polubić na  facebookowy fanpage.

9. Czy mogę zwrócić zakupiony towar ? 
  
  Tak, na zwrot zakupionego towaru bez podawania przyczyny mają Państwo 14 dni od daty otrzymania przesyłki.


  Jeżeli macie Państwo do nas pytania prosimy je kierować na adres : sklep@bizzaro.pl

 


Przejdź do strony głównej
Copyright © BIZZARO.PL - Wszelkie prawa zastrzeżone / Realizacja: TechnikaReklamy.pl