Wyszukiwanie zaawansowane
» Zwroty, wymiany i reklamacje

Zwroty, wymiany i reklamacje

ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE
 

Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie ubrań. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.
 
Proces zwrotu/wymiany:

By wymienić towar na inny po prostu skorzystaj z możliwości zwrotu równocześnie składając oraz opłacając nowe zamówienie. Przyspieszy to realizację wymiany, a także zagwarantuje rezerwację towaru tak, by nikt go nie wykupił zanim dotrze do nas Twoja paczka. Zwrot środków na wskazane konto nie zajmie nam dłużej niż 14 dni. 

 
1) Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz:
 
 
FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY TOWARU
 
 
Imię i nazwisko _______________________________________________________________
 
 
 
 
Numer zamówienia _______________________________________________________________
 
 
 
 
Numer telefonu _______________________________________________________________
 
 
 
 
Adres e-mail _______________________________________________________________
 
 
 
 
Data zakupu _______________________________________________________________
 
 
 
 
ZWROT NALEŻNOŚCI
 
numer konta_______________________________________________________________
 
 
 
 
imię i nazwisko______________________________________________________________
 
 
 
 
ulica ___________________________________________ nr. domu _____________ nr. mieszkania
 
_______________
 
 
 
 
kod pocztowy ________miasto ______________________
 
 
 
 
 
 
 
podpis
 
 
 
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 



 
 
2) Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełnioną kartę zwrotu. Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio opakowane, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia. Załącz paragon.
 
 
 
3) Zaadresuj paczkę na nasz adres:
 
 
 
F.H. Bizzaro 
Opojowice 42/1
98-310 Czarnożyły
 
 
 
 
Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadaniaw razie zagnięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki 
 
4) Uwagi:
 
a) Wszystkie zwroty lub wymiany powinny zostać dokonane w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
 
b) Bizzaro zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/dokonywania wymian ubrań, które nie posiadają oryginalnych etykiet lub posiadają jakiekolwiek znamiona użytkowania.
 
c) Bizzaro nie przyjmuje zwrotów ubrań wysłanych do nas za pobraniem.
 
d) Firma Bizzaro nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu.
 
 
 
Reklamacje:
 
 
 
Reklamacje wadliwych produktów można składać na adres: F.H.Bizzaro Maciej Gierak, Opojowice 42/1, 98-310 Czarnożyły.
 
W celu reklamacji odeślij do nas towar wraz z formularzem zwrotu/wymiany.
 
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu braku dostępności), Bizzaro zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
 
Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, skontaktujemy się z tobą i powiadomimy o decyzji.
 
 
 
14. Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane sa wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.
 
15. Korzystanie ze strony internetowej bizzaro.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności. (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych)
 
16. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).
Przejdź do strony głównej
Copyright © BIZZARO.PL - Wszelkie prawa zastrzeżone / Realizacja: TechnikaReklamy.pl